شهدای باغ فیض تهران

شهدای باغ فیض تهران

گرامیداشت شهدای محله باغ فیض تهران
شهدای باغ فیض تهران

شهدای باغ فیض تهران

گرامیداشت شهدای محله باغ فیض تهران

یادواره شهید فتح الله عرب سرخی

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدکاظم بنی اسدی دوشنبه 30 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 05:48 ب.ظ

سال گذشته وقتی ازطریق این سایت موفق شدم که اطلاعاتی درخصوص همسنگر عزیزم شهید عریسرخی کسب کنم باخودم عهد کردم که انشاالله سال آینده ازچند روزقبل پیگیری میکنم وحتما اززمان ومکان برگزاری سالروز شهادت این عزیز مطلع میشوم وتوفیق شرکت پیدا میکنم اما امسال هم موفق نشدم درجمع یاران ودوستان وخانواده شهید عربسرخی دریادواره سالروز شهادتش باشم. اما تاریخ شهادت آن بزرگوار رایادم بود.توفیق داشتم که درماه رمضان امسال تشرف به سرزمین وحی داشتم وخوشبختانه درست درروز 22تیرماه درمسجد الحرام درطواف کعبه یادش راگرامی داشتم.درپایان طواف وقتی روبروی ناودان طلا نشسته بودم وبه کعبه نگاه میکردم انگاری حس میکردم که شهید عربسرخی وشهید عاطف هردو کنارم نشسته اند.یادروزهای خوبی که بااین عزیزان زندگی میکردیم .درسنگر های زیبای شلمچه باهم خوش بودیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد