شهدای باغ فیض تهران

شهدای باغ فیض تهران

گرامیداشت شهدای محله باغ فیض تهران
شهدای باغ فیض تهران

شهدای باغ فیض تهران

گرامیداشت شهدای محله باغ فیض تهران

بخشی از وصیت نامه شهید علی عباسیان

بسم الله الرّحمن الرّحیم


امیدوارم و دوست دارم در سوگ من گریه هایتان برای رضای خدا باشد برای امام حسین (ع) گریه کنید و سینه بزنید ما هرچه داریم از اسلام داریم، از امام حسین(ع) داریم.

پیرو امام امت باشید و از تفرقه بپرهیزید. همیشه پیرو روحانیت مبارز و روحانیت شیعه و متعهد به اسلام و آگاه به مسائل روز باشید، نمازهای جمعه را که نمایانگر قدرت اسلام و تجلی گاه وحدت اسلامی است زنده نگه دارید.

نظرات 2 + ارسال نظر
محمدکاظم بنی اسدی چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:10 ب.ظ

شهید عربسرخی عزیز به خود میبالم که که باروح وجانم مانوس شده ای درگرفتاری ها همیشه دستگیرم بودی روحت شاد باشد انشاالله یادش بخیر جزیره بوارین جزیره ماهی همراه شهید بزرگوار حاج ناصر عاطف وبرادر ارجمند استاد قرآن واخلاق حاج آقا کریمی واقف که هروقت درسفر بیت الله الحرام توفیق دیدارش را پیدا میکنم میفرماید من تو را3نفر میبینم داداشی .کلهر بنی اسدی .ومنهم به ایشان میگویم شما را 3نف میبینم عربسرخی عاطف کریمی واقف.افتخار دوران جوانیم هستیدخدا رحمتشان کند درجبهه که بودیم سفارش میکرد بروید قطعه 28 ازمزار شهید کلانتری واسدی را زیارت کنید حاجت بگیرید حالا وقتی قطعه 28 میرم هر3نفر عاطف وکلانتری واسدی را زیارت مکنم قطعه 53 هم شهیدان عربسرخی را الحمدلله هرچه حاجت شرعی ازاین بزرگواران خواهش کردم ازخداوند برام گرفتن شما هم بانیت خالص امتحان کنید

فرشاد حکمی زاده دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:52 ق.ظ http://heptasky.com

علی‌ در بیست‌ و یکم‌ تیر ماه‌ 1343 در تهران‌ چشم‌ به‌ جهان‌ گشود. سالهای‌ تحصیل‌ خود را یکی‌ پس‌ از دیگری‌ با موفقیت‌ کامل‌ گذراند. علی‌ به‌ زندگی‌ دنیا بی ‌توجه‌ بود و به‌ تجملات‌ آن‌ به‌ چشم‌ حقارت‌ می‌نگریست‌. بسیار ساده‌ لباس‌ می‌پوشید و به‌ غذای‌ کم‌ اکتفا می‌کرد. از معاشرت ‌با دوستان‌ و اقوامی‌ که‌ از امکانات‌ مادی‌ کمتری‌ برخوردار بودند بیشتر لذت‌ می‌برد. به‌ نمازهای‌ جمعه‌ و جماعت‌ علاقه‌ فراوانی‌ داشت‌. بیشتر نمازهایش‌ را در مسجد به‌ جماعت‌ اقامه‌ می‌نمود. در دعاهای‌ کمیل‌ و توسل‌ شرکت‌ می‌جست‌. از ابتدای‌ انقلاب‌ با بسیج‌ مسجد محل‌ فعالانه‌ همکاری‌ می‌نمود.
در سالهای‌ آخر دبیرستان‌، خبرنگار مجله‌ امید انقلاب‌ بود. همزمان‌ در پادگان‌ امام‌ حسین‌ (ع‌) علوم‌ و فنون‌ نظامی‌ را فراگرفت‌. اگرچه‌ به‌ قصد اعزام‌ به‌ جبهه‌ به‌ پادگان‌ مراجعه‌ کرده‌ بود ولی ‌مسئولین‌، حدود دو سال‌ از اعزام‌ وی‌ ممانعت‌ کردند و مسئولیت‌ نیروی‌ انسانی‌ در رشته ‌مخابرات‌ جنگ‌ به‌ وی‌ واگذار شد. او در سمت‌ مربی‌ در مانورهای‌ نظامی‌ پادگان‌ شرکت‌ کرد و واحد مخابرات‌ پادگان‌ شهید باهنر کرج‌ را نیز سر و سامان‌ داد که‌ هنوز یادگارهای‌ خوبی‌ از وی‌ در آنجا وجود دارد. او هم ‌چنین‌ در پادگانهای‌ ورامین‌ و پرندک‌ جهت‌ تربیت‌ و آماده‌ سازی‌ نیرو، مأموریتهایی‌ را به‌ انجام‌ رسانید.
در یازدهم‌ اسفند سال‌ 62 در عملیات‌ خیبر در حالی‌ که‌ مسئولیت‌ بخش‌ مخابرات‌ را به‌عهده‌ داشت‌ از ناحیه‌ سر، گردن‌ و پا مورد اصابت‌ ترکش‌ قرار گرفت‌ و مجروح‌ شد. و از تاریخ ‌62/12/12 لغایت‌ 62/12/21 در بیمارستان‌ مهر تهران‌ بستری‌ و پس‌ از معالجه‌ و بهبودی ‌مجددا در پادگان‌، تربیت‌ نیرو را دنبال‌ نمود.
در سال‌ 63 در کنکور سراسری‌ دانشگاه‌ شرکت‌ کرد و بین‌ کلیه‌ شرکت‌ کنندگان‌ در کنکور بارتبه‌ 487 در رشته‌ مهندسی‌ مکانیک‌ دانشگاه‌ صنعتی‌ اصفهان‌ پذیرفته‌ شد و پس‌ از گذراندن‌ ترم ‌اول‌ در تاریخ‌ 63/11/27 به‌ جبهه‌ جنوب‌ اعزام‌ شد و مسئولیت‌ مخابرات‌ لشکر ثار الله‌ را بر عهده‌ گرفت‌. پس‌ از چند روز خود را به‌ قرارگاه‌ خاتم ‌الانبیاء (ص‌) معرفی‌ کرد و طی‌ ابلاغی‌ درتاریخ‌ 63/11/30 مسئولیت‌ مخابرات‌ لشکر محمد رسول‌الله‌ (ص‌) را عهده‌دار شد و همکاری‌ خود را با فرمانده‌ لشکر، سردار شهید حاج ‌عباس‌ کریمی‌، شروع‌ نمود. با شروع‌ عملیات‌ غرورآفرین‌ بدر در تاریخ‌ 63/12/23 در حالی‌ که‌ برادر حاج‌ عباس‌ کریمی‌ فرمانده‌ لشکرحضرت‌ رسول‌ در کنار وی‌ به‌ شهادت‌ رسید، او نیز مجروح‌ شد. شدت‌ جراحات‌ به‌ حدی‌ بود که ‌بر اثر ضربه‌ مغزی‌ و قطع‌ نخاع‌ بیهوش‌ شد و در تاریخ‌ 64/1/2 به‌ لقای‌ یار رسید. (به نقل از سایت شهدای دانشگاه صنعتی اصفهان)

همرزم و همکار شهید در پادگان امام حسین (ع)
فرشاد حکمی زاده

برای شادی روح شهدا صلوات
اللهم صلعلی محمد وآل محمد و عجل فرجهم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد