شهدای باغ فیض تهران

شهدای باغ فیض تهران

گرامیداشت شهدای محله باغ فیض تهران
شهدای باغ فیض تهران

شهدای باغ فیض تهران

گرامیداشت شهدای محله باغ فیض تهران

عکس هایی از شهید فتح الله عرب سرخی

با ذکر صلواتی بر محمد(ص) و آل محمد(ص)

           و یادی از آن بزرگوار . . .







































اللهم صل علی محمد(ص) و آل محمد(ص)


نظرات 4 + ارسال نظر
محمدکاظم بنی اسدی دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:21 ب.ظ

یادش بخیر روزی که عکس تکی برای شهید عرب سرخی گرفتم زیر آسمون آبی.فکرمیکنم بالای خاکریز توی جزیره بوارین بود.خوب دقت کنید صلابت.نجابت.ایمان.صداقت.وایمان رایکجا دراین چهره میبینید .روحش شاد

محمدکاظم بنی اسدی سه‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1393 ساعت 06:33 ب.ظ

من ازهمرزمان شهیدعرب سرخی بودم نتوانستم پابپای آن شهیدگرامی تارسیدن به هدف بروم همیشه بیادروزهای قشنگی که باهم بودیم زندگی میکنم تنها امیدم به این است که باشفاعت دوستان شهیدم خداوندازمن دستگیری کندودرپناه خداوندادامه دهنده دوستان شهیدم باشم انشاالله خداوند اجردنیاوآخرت عطابفرماید به بزرگواری که عکسهای شهیدرامنتشرکرده تا ماجاماندگان ازکاروان شهادت هم بتوانیم هرازچندگاهی این عکسها راروبروی آینه دل وقلبمان قراردهیم ومطمئن شویم که چهره ای که به آن عشق میورزیدیم ودرقلبمان نقش بسته همین چهره زیبای شهداست.اجرشما باخدای شهیدان.

بسیجی جمعه 25 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:11 ب.ظ

امروز توی ورودی مصلای تهران حاج رضا کریمی واقف رادیدم داشت میرفت نماز جمعه ازخاطرات روزهای خوب جبهه صحبت کردیم حاج کریمی گفت یادش بخیرروزهابی که شهید عربسرخی وعاطف بین مابودند حالادیگه تنها شدیم. واقعا جمع شهدا ازجمع ما جمع تره روزگار امروز طوری شده که مگر بازهم توی نماز جمعه همدیگه راببینیم

ناصرعاطف و فتح الله عرب سرخی دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1402 ساعت 07:33 ب.ظ

دلم گرفته . از دوری و فراغ رفیقهای شهیدم حاج ناصر عاطف و فتح الله عرب سرخی. بیانشان آیاتی از قرآن کریم تلاوت میکنم بهمراه فاتحه و ذکر صلوات هدیه میکنم به ارواح جمیع شهیدان . به امید آنکه مرا هم شفاعت کنند .
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد