شهدای باغ فیض تهران

شهدای باغ فیض تهران

گرامیداشت شهدای محله باغ فیض تهران
شهدای باغ فیض تهران

شهدای باغ فیض تهران

گرامیداشت شهدای محله باغ فیض تهران

شهید عرب سرخی








نظرات 7 + ارسال نظر
محمدکاظم بنی اسدی یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:58 ب.ظ

دی ماه سال 66بود به اتفاق تعدادی از همکاران جمعیت هلال احمر که در عکس همراه شهید بزرگوار عربسرخی دیده میشوند.آقایان اسرافیل داداشی.حسن معماریان.مرحوم یدالله حیدری عباس کلهر حسن زنجیرانی وابولفضل قلی.مسعود علی خواه.اینجانب.محمد کاظم بنی اسدی جهت رفتن به جبهه عازم بودیم.ابتدا در ساختمان نخست وزیری تجمع داشتیم واز آنجابه دانشگاه تهران تحت عنوان سپاهیان حضرت محمد(ص)تجمع کردیم بعد به جبهه جنوب وسپس در جزیره بواریین مستقر شدیم شهید عربسرخی فرمانده دسته ما بودند درازخصوصیات قابل ذکر ایشان مهربانی آنقدر این شهید مهربان بود که وقتی مرا به سنگر کمین برای نگهبانی هدایت میکرد قبل حرکت ابتدا سوال میکرد (به من مگفت هلال احمری)هلال احمری اگر خسته هستی من خودم آماده ام وقتی هم که مرادرسنگر کمین مستقر میکردازاوسوال میکردم فاصله باعراقی ها چقدر است میگفت همین چند متری که سنگر تو دررون اروند قرار گرفته به همین مقدار هم از آنطرف ازکل عرض رودخانه کم کن میشود فاصله تو با دشمنت درسنگر کمین روبروبهشوخی میگفتم خیلی نزدیک هستیم ایشان به جدی وبا مهربانی میفرمود.هلال احمری اگر میترسی خودم تا آخر کنارت میمانم ودست آخر باالتماس ایشان را ازسنگر بیرون میکردم تا برود استراحت کند درست نیم ساعت بعد میدیدم آرام یکی اومد پشت سنگر ایست میدادم میگفت هلال احمری این نگهبانی براخودت خوبه اگه دششمن تا این مقدار به تونزدیک به شه که دیگه به تو امان ایست دادن نمیده حداقل نیمی از 4ساعت زمان پست من را مینشست وآموزش میداد خیلی خاطرات شیرینی ازاین دو شهید عربسرخی وعاطف دارم یک کتاب ادعیه حاشیه نویسی کرده وبه من هدیه کرده از بهترین داراییهای من است همیشه با آن نجوا میکنم .روحش شاد .شادی روح طیبه همه شهدا فاتحه مع الصلوات

خوشا به سعادتون
اللهم صلعلی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

محمدکاظم بنی اسدی سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:18 ب.ظ

شهید عرب سرخی سلام غروب غم انگیزیست شما به اتفاق شهید حاج ناصر عاطف پرواز کردید با عروج خونین خودتان من وحاج رضا کریمی واقف .وحاج اسرافیل داداشی را تنها گذاشتید (البته من که لیاقت حضور تنگاتنگ تاپرواز عاقبت بخیری را همراه شما نداشتم)حاج رضا هم که خدا بهش توفیق بیشتر بده مشغول نشر کتاب ومقاله های موثر درخصوص حج شده وانشاالله موفق باشند سراغ مارا کمتر میگیرنداما من وحاج آقا داداشی فقط امید به شفاعت شما نزد خداوند داریم میدونم تو اونقدر مهربون هستی که رفیقهای خودت روفراموش نمیکنی اما به هرحال هروقت دلم میگیره یک جلد کتاب نفیس ادعیه ای که به یادگار برایم پی نوشت فرمودی را روبروی چشمانم میگیرم دستخط زیبایت راوقتی نگاه میکنم آرامش خاصی برایم فراهم میشود ملتمسانه تقاضا میکنم مارا یادت نره.یادش بخیر تکیه کلام شما همیشه سفارش به پیروی وحمایت ازرهبری و.ولایت فقیه بود دعا کن سفارش شما یادمون نرود توفیق داشته باشیم گوش به فرمان رهبر فرزانه حضرت آیت الله خامنه ای باشیم اگه دعای شما نباشه ما راه راگم میکنیم پس دریغ نفرمایید دعایم کنید.

اللهم عجل لولیک الفرج

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 03:36 ب.ظ http://kazem1316@yahoo.com

شهید بزرگوارمان ناصر عاطف هرجا میروم هرکاری راشروع میکنم اول به امید خدا وبعد هم به امید هدایت وراهنمایی شما دوستان عزیز هستم تنهایم نگذارید

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 03:37 ب.ظ http://kazem1316@yahoo.com

شهید بزرگوارمان ناصر عاطف هرجا میروم هرکاری راشروع میکنم اول به امید خدا وبعد هم به امید هدایت وراهنمایی شما دوستان عزیز هستم تنهایم نگذارید

[ بدون نام ] جمعه 11 دی‌ماه سال 1394 ساعت 02:20 ب.ظ http://kazem1316@yahoo.com

خدارحمت کنه شهیدعاطف رابه رسم رفاقت دفترخاطراتم بااین استادارجمند حاجناصرعاطف راورق میزنم وبرحسب وظیفه جهت یادبودش خاطره ای ازبااوبودن راعوض میکنم ایشون دراصراف برکت خداوند خیلی حساس بود به حدی که وقتی توی سنگرمون سفره پهن میشد ابتدا خیلی محترمانه به همه مون تذکر میداد که فقط نبینم اصراف کنید. اماماکه همه منظورش رامتوجه نمیشدیم میگفتیم چشم دوروز چیزی نگفت فقط تذکر داد روز سوم کناره های نان را که من وحاج آقا داداشی ازنونهای توی سفره جدا کرده بودیم وقسمتهای وسط نونهارا خورده بودیم جمع کرد وگفت هلال احمر ی اینها برکت خدا هستند شما جداکردی ودور میریزی گفتم بابا اینکه دیگه خوردنی نیست خمیره خودش میخوردومیگفت خمیر توی نانوایی است اینها نونه برکت خداست دور نریزید بدید خودم میخورم. ماهم که ازاین رفتار هم شرمنده شدیم وهم خیلی درس گرفتیم توسنگرمون مرسوم شده بود بلااستثناء ابتدا کناره های نون رامبخوردیم بعد وسط نون رزروش شاد.برای شادی روح همه شهدا ی عزیز وپدرمادرهای مرحوم شده تقاضای قرائت فاتحه میکنم.

محمد کاظم بنی اسدی جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 03:56 ب.ظ

حاج ناصرعزیز سلام. غروب جمعه است مدتیست میخواهم به بهشت زهرا بیام بوسه برتربت شما و آقایان عربسرخی وکلانتری بزنم هر هفته یک دستاویز دنیایی مانع میشود. هروقت که تصمیم بگیرم بیام خدمت شما وکنارتربت شما خوبان حرف دل بزنم شیطان باخبر میشود وهزارتا ازکارهای دنیا یی که هیچوقت نه انجام آنها ضروری بوده ونه حتی من حواسم به انجام آنها بوده را ضروری جلوه میدهد وتوفیق تشرف حضوری خدمت شما را از من میگیرد. درفضای مجازی کانال قلبم را به کانال محبت شما وصل میکنم. ومجدد عرض میکنم که شما که ازحربه های دنیا وهمچنین وسوسه های شیطان رها شدید.فراموشم نکنید یادتان باشد که دوستان شما همچنان چشم به شفاعت شما ودعای خیرتان امیدوارند.

محمدکاظم بنی اسدی یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 11:49 ب.ظ

حاج ناصر عزیزامسال سی امین سال بی تو بودن وتنهایی را تجربه میکنم .بیاد میاورم روزی که در هنگام آخرین اعزام شهیدعربسرخی(همرزم شما)ودوست دوران دفاع مقدس به من زنگ زد وگفت ساعت 4 عصر میدان راه آهن منتظرت هستم حاج ناصر وحاج رضا کریمی واقف هم هستنداما تار عنکبوتی مشکلات دنیایی حقیر راازهمراهی با شمامحروم کرد وشما تلفن راگرفتید وفرمودید بنی جان از سرت پریدگفتم حاج ناصر مشکلی دارم بمون تا پس فردامن هم باهات راهی بشم باز فرمودی بنی جان ازسرت پریداون روزگرفتار تارعنکبوت دنیا بودم.درست متوجه منظورتون نشدم بعد از ده پانزده روز که خبر شهادت شما عزیزان دوکبوتر خونین بال را شنیدم به خود آمدم اما الان سی سال است که تحمل میکنم وجز به توکل برخداوند وعشق به نجوا باروح مهربان شماهیچ چیز آرامشم نمیدهد.نمیدانم چگونه بگویم بگویم دربهاروفصل گل ولاله جای شما خالیست یا درجوار دوستان عزیز جای ما خالیست.دوهفته پیش حاج رضا کریمی رادر نماز جمعه دیدم براش تعریف کردم.اشک درچشمش حلقه زد وفرمود رفتند وما راتنها گذاشتند راضی هستیم به رضای خداوند.ودل خوشیم به لبخند ولی امر مان نایب اماممان سید علی عزیز.ودعاگوی عزیزانی که امکان درد دل ما باشما درفضای مجازی فراهم کردند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد